WINACD
Program pro vyhodnocení automatizované obsluhy volání WINACD umožňuje zpracovávat a dále vyhodnocovat údaje popisující provoz v centru automatizované obsluhy. Program vyhodnotí veškerou aktivitu jednotlivých agentů či celých front v čase, přičemž období pro vyhodnocení nemusí být spojité (např. jenom pátky v měsíci). Všechny zpracované výstupy lze přehledně tisknout v tiskových sestavách popř. v grafických formách.
Určení
Program je určen provozovatelům center automatizovaného volání pro hloubkovou analýzu systému včetně jednotlivých agentů. Na základě získaných dat lze optimalizovat centrum automatizovaného volání např. z hlediska potřebného počtu agentů v průběhu dne, jejich optimálního vytížení ve skupinách apod., dále provádět marketinkové analýzy jako např. sledovat počet ztracených hovorů, sledovat nárůsty v závislostech na reklamní kampani apod.
Základní funkce programu
Nejčastěji zpracovávané informace u skupiny (fronty) :
- počet dostupných agentů – počet zodpovězených hovorů
- průměrná čekací doba na odpověď – průměrná doba obsluhy hovoru
- průměrná doba ve stavu přidržení – průměrná pracovní doba fronty
- průměrná čekací doba – průměrná doba obsazenosti
- průměrná doba obsluhy – počet přijatých hovorů
- nejdelší čekací doba – počet ztracených hovorů
Nejčastěji zpracovávané informace u jednotlivých agentů :
- doba ve stavu přidržení
- čekací doba na hovor
- doba aktivní obsluhy
- doba příchozích hovorů
- doba přímé obsluhy hovoru
- počet zodpovězených hovorů