• WIN-TEL


    Vyhodnocovací program telefonního provozu pobočkových ústředen WIN-TEL umožňuje rychlé a podrobné sledování telefonního provozu pobočkových ústředen.
  • WINKAB


    Program WINKAB umožňuje v elektronické podobě zpracovávat data, která popisují telekomunikační (či jiné) kabelové rozvody. Základním prvkem programu je kabel s označenou kabelovou hlavou, která vyúsťuje do rozvaděče.
  • WINACD


    Program pro vyhodnocení automatizované obsluhy volání WINACD umožňuje zpracovávat a dále vyhodnocovat údaje popisující provoz v centru automatizované obsluhy.
  • WINPEU


    Vyhodnocovací program pro data ze služby Podrobný elektronický účet mobilní sítě Telefonica.

WORKSHOP ATECO

Dne 28.11.2008 se uskutečnil pracovní seminář pod názvem WORKSHOP ATECO. Na semináři se sešlo asi 40 účastníků z řad obchodních partnerů (dealerů) i koncových zákazníků. Účastníkům byla předvedena nová verze 3.8 produktu WIN-TEL/Accountix. Další zkušenosti s programem byly prezentovány formou případových studií.

Účastníci ohodnotili seminář jak po technické i tématické stránce prostřednictvím dotazníků kladně.

Případové studie tarifikace:

Př.1 Kombinace klasické a IP telefonie (Hipath 4000 + CCM)

Př.2 Organizační struktura a její načtení z LDAP

Př.3 Národní profily, přepočet a zobrazení dvou měn

Př.4 Nová IP ústředna Hipath 8000

Př.5 Zpracování velkého objemu dat z pevné a mobilní sítě (1,3 milionu hovorů/měsíc)