O společnosti
Společnost ATECO spol. s r.o., založená v roce 1992, se od svého vzniku zabývá vývojem telekomunikačního software. Nosným produktem je tarifikační a vyhodnocovací program telefonního provozu pobočkových ústředen WIN-TEL, který je dnes připraven pro většinu telefonních ústředen na českém trhu a v současné době i pro IP telefonii CISCO Call Manager. Od zpočátku velmi jednoduchého programu pro zpracování několika základních údajů o ukončených telefonních hovorech v prostředí MS DOS postupem času společnost vyvinula poměrně sofistikovaný nástroj nejen pro kontrolu telefonních nákladů v rozvinutém telekomunikačním prostředí (více operátorů, brány GSM, vzdálený přístup apod.), ale i pro diagnostikování telefonních ústředen a v poslední době s nástupem identifikace čísel u příchozích hovorů (ISDN) i pro další strategická rozhodování na základě uspořádaných marketinkových dat o telefonních aktivitách firmy (volání komu / volání od koho). K dnešnímu dni společnost zaznamenává přes 10 200 úspěšných instalací.
Dalšími produkty firmy WINACD – Program pro vyhodnocení automatizované obsluhy volání a WINPEU – Program pro zpracování služby Podrobný elektronický účet O2 Czech Republic a.s.
Všechny produkty jsou orientovány převážně na platformu MS Windows NT, což dává předpoklad vysoce spolehlivého a zabezpečeného běhu všech aplikací. Vývojové oddělení využívá vývojové prostředky DELPHI firmy Borland Inc., USA (Inprise Inc., USA). Společnost pro podporu svých produktů disponuje silným technickým zázemím – hot line (telefonický, e-mailový) a v případě potřeby i s širokým výjezdním radiusem.
Společnost od 12/1998 sídlí ve vlastní budově na Praze 8 v Kobylisích. ATECO spol. s r.o. dodává své produkty pro tuzemský trh významným světovým výrobcům telekomunikačních zařízení. Kromě prodeje na tuzemském trhu společnost ATECO spol. s r.o. dodává své produkty i na trh slovenský prostřednictvím dealerů.